Netflix’in reklamlı abonelik hizmeti 70 milyon kullanıcıya ulaştı

Netflix’in reklam dayanaklı aboneliği 70 milyon kullanıcıya ulaştı. Reklamlı abonelik paketini kullananlar Ocak ayında 22 milyondu, Mayıs ayında 40 milyona çıktı, artık de dünya genelinde 70 milyon. Netflix’in reklamcılık başkanı Amy Reinhard, tüm ülkelerde üye tabanında istikrarlı bir ilerleme görüldüğünü söylüyor. Ayrıyeten Netflix’e yeni katılanların yüzde 50’sinden fazlasının reklamlı planı tercih ettiğini söylüyor.

Reklam takviyeli planın bu kadar büyüme kaydetmesi şaşırtan değil. Yurt dışı için hem uygun fiyatlı hem de Netflix reklamlı planı daha uygun çözünürlük ve aynı anda iki cihazdan izleme takviyesiyle sunmaya başladı.

Netflix, abonelerin platformda günde iki saat geçirdiğini söylüyor. Şirket, geçen ayki kar sonuçlarında 5 milyon abone artışı bildirdi ve global abone sayısının 282.7 milyona çıktığını bildirdi.

İlginizi Çekebilir:Dondurmayı unutun! Bu tarifle yaz akşamlarınız cennete dönüşecek!
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Fit olmak uğruna ruh sağlığınızdan olmayın: Ortoreksiya nedir?
Bebeğinizin ayak sağlığı için bilmeniz gerekenler
AMD Radeon RX 9070 XT tanıtımdan önce görüntülendi
Çocuğunuzda DEHB olup olmadığını nasıl anlarsınız?
Zihninize ve bedeninize iyi gelecek olumlamalar
Sicilya’nın meşhur kızartılmış pirinç topları: Arancini
Müzik İndir, Mp3 indir | © 2024 |