Netflix’in reklamlı abonelik hizmeti 70 milyon kullanıcıya ulaştı

Netflix’in reklam dayanaklı aboneliği 70 milyon kullanıcıya ulaştı. Reklamlı abonelik paketini kullananlar Ocak ayında 22 milyondu, Mayıs ayında 40 milyona çıktı, artık de dünya genelinde 70 milyon. Netflix’in reklamcılık başkanı Amy Reinhard, tüm ülkelerde üye tabanında istikrarlı bir ilerleme görüldüğünü söylüyor. Ayrıyeten Netflix’e yeni katılanların yüzde 50’sinden fazlasının reklamlı planı tercih ettiğini söylüyor.

Reklam takviyeli planın bu kadar büyüme kaydetmesi şaşırtan değil. Yurt dışı için hem uygun fiyatlı hem de Netflix reklamlı planı daha uygun çözünürlük ve aynı anda iki cihazdan izleme takviyesiyle sunmaya başladı.

Netflix, abonelerin platformda günde iki saat geçirdiğini söylüyor. Şirket, geçen ayki kar sonuçlarında 5 milyon abone artışı bildirdi ve global abone sayısının 282.7 milyona çıktığını bildirdi.

İlginizi Çekebilir:Gıdaları bozulmadan saklamanın en kolay yolu: Salamura
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Portakal kabuğu görünümünden kurtulmak için 5 yöntem!
Çıtır çıtır lezzet: Cezayir böreği
Her rengin bir anlamı var: Renklerine göre poşetler ne anlatıyor?
Karınca istilasıyla mücadelede en etkili 5 doğal yöntem
A101 marketler Marshall kablosuz kulaklık ve Baseus ekranlı powerbank satıyor
Intel Core Ultra 9 285H çıkmadan test edildi: İşte ilk sonuçlar
Müzik İndir, Mp3 indir | © 2024 |

fqq sahabet